متاسفانه مرورگر شما از سایت جهان پروژکتور پشتیبانی نمیکند
لطفا از لینک زیر مرورگرتان را بروزرسانی یا یک مرورگر دیگر دریافت کنید
browsehappy.com

انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور

پرده نمایش اصفهان

تقریبا همه اشخاصی که به فکر خرید ویدیو پروژکتور با هر هدفی هستند برای بهترین بهره‌وری از این دستگاه، به یک پرده نمایش با کیفیت و مناسب، نیاز دارند. با توجه به تنوع زیاد انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور ممکن است برای انتخاب پرده با کیفیت سردرگرم شوید.

جهان پروژکتور در مقاله پرده نمایش ویدئو پروژکتور به بررسی کلی انواع ویدئو پروژکتور، مزایا، فاکتورهای تاثیر گذار بر کیفیت تصویر پرداخت. در این نوشتار سعی خواهیم کرد به طور جزیی تر به بررسی انواع پرده نمایش های موجود در فروشگاه جهان پروژکتور بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتر و شایسته تری برای تهیه این محصول داشته باشید.

کاربردهای پرده نمایش ویدئو پروژکتور

کاربردهای پرده نمایش ویدئو پروژکتور بسیار متنوع است ولی به طور کلی می توان مکان ها و افرادی که به این وسیله نیاز دارند در گروه های زیر تقسیم کرد.

  • واضح است که سالن‌های بزرگ نمایش برای نمایش هرچه بهتر تصاویر، به یک پرده مناسب و حرفه‌ای نیاز دارند.
  • وقتی صحبت از ارائه داده‌های مالتی‌مدیا می‌شود، هیچ چیز بهتر از یک صفحه نمایش بزرگ در اتاق‌های کنفرانس تجاری، کار شما را راه نمی‌اندازد. اگر شما یک تاجر حرفه‌ای باشید، برای ارائه فایل‌های اکسل و پاورپوینت ، به یک پرده نمایش مناسب نیاز دارید.
  • از ابتدایی تا دانشگاه، کلاس های درس مدارس همواره می‌توانند از ویدیو پروژکتور و پرده نمایش مناسب، برای یادگیری بهتر دانش آموزان استفاده کنند. شما ممکن است یک معلم باشید، برای ارائه حرفه‌ای فیلم‌های آموزشی و اسلایدها به دانش آموزان، به یک پرده ویدئو پروژکتور نیاز دارید.
  • برگزاری مراسم عبادی و مذهبی در مکان‌های مذهبی، گاه نیازمند پخش سخنرانی‌ها یا فیلم‌های دینی است. در این شرایط هم یک پرده نمایش ویدئو پروژکتور مناسب، بیش از هر چیزی کاربردی خواهد بود.
  • ممکن است شما یک خوره بازی، فیلم و سریال باشید و برای رسیدن به بالاترین کیفیت پخش تصاویربرای استفاده خانگی ، به یک پرده نمایش همه فن حریف نیاز داشته باشید.

در ادامه به بررسی ابعاد و انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتورهای موجود در فروشگاه اصفهان ، جهان پروژکتور خواهیم پرداخت.

پرده نمایش برقی

یکی از مهمترین نکات برایانتخاب صفحه نمایش ویدئو پروژکتور این است که با نیازها و اهداف شما منطبق باشد. در انتخاب صفحه نمایش باید دیواری بودن یا روش جمع شدن آن را نیز در نظر بگیرید. پرده نمایش های برقی عموما به صورت دیواری و یا سقفی ارائه می شوند و استفاده از آن ها بسیار راحت است . بدین صورت که با فشار دادن یک دکمه بر روی سوییچ و یا ریموت به راحتی باز و یا جمع می شوند.

پرده نمایش های برقی موجود رد فروشگاه جهان پروژکتور از برند معتبر اسکوپ میباشد و در ابعاد زیر قابل سفارش است.

شما با توجه به محیط مورد استفاده خود می توانید بهترین اندازه این پرده نمایش ها را سفارش دهید.

پرده نمایش دستی

هزینه مناسب و تنوع اندازه پرده نمایش دستی باعث شده تا از آن برای کلاس‌های درس، اتاق‌های کنفرانس، و سینماهای خانگی ساده که ممکن است بودجه‌ شان محدودتر باشد، استفاده شود.

روش نصب و استفاده از پرده نمایش دستی بسیار آسان است. پرده های پروژکتور دستی به جای سوئیچ یا کنترل از راه دور به صورت دستی کشیده و جمع می‌شوند و کاربر به راحتی صفحه را با دست پایین کشیده و ارتفاع آن را می تواند تنظیم کند.

نوع دیواری و سقفی این پرده ها دارای یک غلاف است که با آزاد کردن ضامن آن، پرده به صورت رول شده و جمع می‌شود.

پرده نمایش های دستی موجود در فروشگاه جهان پروژکتور در ابعاد زیر از برند معتبر اسکوپ قابل سفارش می باشد.

پرده نمایش پایه دار

این نوع پرده نمایش قابل‌حمل و مقرون‌به‌صرفه می‌باشند. اگر از ویدئو پروژکتور قابل حمل و یا ویدئو پروژکتورهای رومیزی استفاده می کنید پرده نمایش های پایه دار انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

این پرده نمایش ها معمولا با نسبت 1:1 و مربعی هستند و برای نمایش اطلاعات مورد استفاده ثقرار می گیرند. یکی از مزیت های مهم پرده نمایش مربعی این است که با توجه به ارتقاع پرده نمایش می توان نسبت های مختلف را با استفاده از آن در اختیار داشت و به عنوان انواع پرده نمایش از آن استفاده کرد.

پرده نمایش های پایه دار در فروشگاه ما در ابعاد زیر از برند با کیفیت اسکوپ موجود است که برای محیط های کوچکتر و ساده تر کاربردی هستند.

جمع بندی انواع پرده نمایش

همانطور که مطالعه فرمودید، انواع پرده نمایش از نظر کاربرد، اندازه و نوع آن با هم تفاوت دارند. در این مطلب به بررسی انواع مدل های مختلف پرده نمایش را پرداختیم و سایز های مناسبی را از برند معتبر به شما معرفی کردیم.

در صورتی که قصد خرید انواع پرده نمایش را دارید، از طریق صفحه تماس با ما ، با کارشناسان آگاه ما در ارتباط باشید محصولات و پرده نمایش های مورد نظر خود را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر تهیه نمایید.

لوازم جانبی ویدئو پروژکتور

 

 

یک دیدگاه برای “انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *