متاسفانه مرورگر شما از سایت جهان پروژکتور پشتیبانی نمیکند
لطفا از لینک زیر مرورگرتان را بروزرسانی یا یک مرورگر دیگر دریافت کنید
browsehappy.com

پرزنتر ویدئو پروژکتور چیست؟

حتما تا کنون تجربه شرکت در همایش ها و سخنرانی ها را داشته اید. در این جلسات معمولا سخنران مطالب خود را از طریق ویدئو پروژکتور به نمایش در می آورد تا تاثیر بیشتری بر مخاطب داشته باشد. برای راحتی ارائه و تغییر اسلایدها سخنران از پرزنتر استفاده می کند. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا به این پرسش پاسخ دهیم که پرزنتر ویدئو پروژکتور چیست؟ و چه کابردی دارد.

همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات و آشنایی با بردهوشمند ویدئو پروژکتور به مقاله مرتبط ما در وبلاگ جهان پروژکتور مراجعه نمایید.

پرزنتر چیست؟

پرزنتر ویدئو پروژکتور که ایرموس یا موس هوایی نیز نامیده می شود در واقع نوعی موس بی سیم می باشد که مانند کنترل تلویزیون عمل می کند. این اشاره‌گر لیزری از یک منبع تغذیه مانند باتری استفاده می کند. این دستگاه‌‎ها معمولا از دکمه‌های کنترلی جهت‌دار برای مدیریت اسلایدها استفاده و با داشتن یک پوینتر (اشاره گر) لیزری عمل اشاره کردن بر روی پرده نمایش را بسیار ساده می‌کنند.

کاربرد پرزنتر چیست؟

پرزنتر برای کنترل و مدیریت جلسات شغلی و درسی بهینه‌سازی شده است تا با کمک چند دکمه و از راه دور، بدون نیاز به تمرکز و به‌سادگی دستگاه هوشمند خود را کنترل نمایید. با کمک این دستگاه می توانید اسلاید های موجود در پاورپوینت را جلو و عقب کنید، تصاویر بعدی و قبلی را نمایش دهید و فیلم را پخش یا متوقف نمایید.

همچنین برخی از پرزنترها به تایمر مجهز بوده و شما از این طریق می توانید به بهترین شکل ممکن سخنرانی خود را مدیریت کنید تا نکته‌ای از قلم نیفتد. همچنین برخی از پرزنترها از ذره بین و یا چراغ قوه نیز برخوردار بوده و یا لیزر دیجیتالی دارند.

با کمک این دستگاه میتوان توجه مخاطبان را به نقاط مهم و اهمیت‌دار ارائه جلب کرد و اصول ارتباطی بهتری را در ارائه ها اعمال نمود.

انواع مختلف پرزنتر

پرزنترها بر اساس امکانات خود، انواع مختلفی دارند. این امکانات شامل: زمانبندی ارائه، ست کردن آلارم، لیزرهای رنگی و… می باشد.

شما میتوانید با توجه به نیاز خود و امکاناتی که پرزنتر به شما ارائه می دهند یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که به دلیل این که در طول ارائه باید پرزنتر در دست شما قرار داشته باشد بهتر است که طراحی ارگونومیک داشته و اندازه آن بزرگ نباشد تا توجه مخاطب را به خود جلب ننماید.

مزایای پرزنتر

  • یکی از مهمترین مزیت های پرزنتر، افزایش تمرکز و توجه مخاطبین می باشد. سخنران از طریق این دستگاه می تواند به نکات مهم و اصلی اشاره کرده و باعث افزایش دقت مخاطب به آنها شود که در ارائه های مهم و پیچیده بسیار کاربردی است.
  • با استفاده از پرزنتر به راحتی می توان اسلایدها و محتواهای نمایش داده شده را مدیریت کرد.
  • این وسیله امکان حرکت ارائه دهنده در جلسه را به راحتی فراهم می آورد و نیاز نیست که سخنران برای نمایش اسلایدها در پشت مانیتور خود ثابت بایستد.
  • یکی دیگر از مزایای این دستگاه این است که با کمک آن به راحتی می توان زمان را مدیریت کرد و زمان مورد نیاز برای هر اسلاید را کنترل نمود.

اتصال پرزنتر

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید پرزنتر به آن باید توجه داشته باشید نحوه اتصال پرزنتر به دستگاه شما می باشد. این سیستم‌ها با استفاده از یک گیرنده بیسیم که به آن دانگل نیز گفته می‌شود به کامپیوتر و یا لپ تاپ، متصل خواهند شد و از طریق دکمه‌ها به عملکرد مورد نظر شما دست خواهند زد. برخی از این دستگاه‌ها به طور مستقیم با بلوتوث یا وای‌فای به دستگاه شما متصل می‌شوند و برخی از آنها توانایی برقراری ارتباط با یک سرور و ارتباط غیرمستقیم با دستگاه هوشمند را دارند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به این پرسش شما پاسخ دهیم که پرزنتر ویدئو پروژکتور چیست و چه کابردی دارد. قطعا ارائه سخنرانی با استفاده از این دستگاه باعث افزایش توجه مخاطب شده و کیفیت محتوای شما را ارتقا خواهد بخشید.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال درباره ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی آن از طریق صفحه ارتباط با ما از راهنمایی کارشناسان آگاه ما در این زمینه بهره مند شوید.

همچنین می توانید برای خرید انواع لوازم جانبی ویدئو پروژکتور از طریق فروشگاه اینترنتی جهان پروژکتور اقدام نموده و خریدی امن و آسان را تجربه نمایید. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه

یک دیدگاه برای “پرزنتر ویدئو پروژکتور چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *